V&A

Кар'єра

Будуй свою кар’єру з V&A

work
0
Років у бізнесі
account
0
Співробітник
checklist
0

Виконаних контрактів

0
Випитої кави

Зростає компанія – зростаєте й ви.

Завдяки нашій професійній команді ми створили атмосферу працьовитості та взаємоповаги.

З 1993 року компанія дотримується певних процедур та стандартів задля створення продуктивних та мотивуючих умов, які забезпечують безперечний успіх компанії у світі рекрутингового бізнесу.

Будуйте свою кар’єру разом з нами!

Якщо ви маєте запал та мотивацію побудувати кар’єру у сфері рекрутингу та HR;

Якщо ви маєте бажання відбирати фахівців для таких компаній, як: Orbital ATK, Arconic, Raytheon, Moffitt Cancer Centers, NextEra Energy Resources та багато інших, а також Department of Defense, City of Miami, Florida Department of Management Services та інших урядових установ федерального та місцевого рівнів;

Якщо ви хочете працювати дистанційно;

Якщо ви хочете отримувати заробітну плату в доларах США з першого дня у компанії + бонуси та комісії.

Компанія V&A пропонує спеціалістам наступні посади

Асистент рекрутера

Ми цінуємо:

Аналітичні здібності та навички розв’язання проблем;

Рішучість;

Зосередженість на досягненні результатів (місія – знайти кандидатів-переможців).

Обов’язки:

• Відбирати кваліфікованих кандидатів відповідно до замовлення клієнта, використовуючи онлайн-ресурси та навчання, яке надає компанія;

• Співпрацювати з рекрутером протягом всього процесу відбору кандидатів для клієнтів.

Вимоги

• Знання англійської мови на рівні Upper Intermediate чи вище;

• Креативне та незалежне мислення / розв’язання проблем;

• Навички пошуку онлайн;

• Вміння працювати з програмами пакету MS Office (Outlook, Word and Excel);

• Можливість працювати фіксовані години за графіком (8 годин, повна зайнятість): з 15:00 до 00:00 або з 17:00 до 02:00 за київським часом. 1 година перерви на обід;

• Освітній рівень бакалавра / магістра.

Рекрутер

Ми цінуємо:

Незалежність і відповідальність (дистанційна робота вимагає самодисципліни);

Дослідницькі навички;

Навички планування (максимально продуктивно використовувати свій робочий день).

Вимоги:

• Вільне володіння англійською мовою;

• Міжособистісні та комунікативні навички;

• Креативне та незалежне мислення / розв’язання проблем;

• Можливість бути в телефонному режимі 5 годин щодня;

• Вміння працювати з програмами пакету MS Office (Outlook, Word and Excel);

• Можливість працювати фіксовані години за графіком (8 годин, повна зайнятість): з 15:00 до 00:00 або з 17:00 до 02:00 за київським часом. 1 година перерви на обід;

• Освітній рівень бакалавра / магістра.

Обов’язки:

• Знаходити найкваліфікованіших спеціалістів у різних сферах для виконання місячного плану;

• Проводити скринінгові телефонні дзвінки з кандидатами, попередньо відібраними для вас (щоденний телефонний час становить не менше 6 годин);

• Допомога в організації співбесід для кваліфікованих кандидатів з клієнтами.

Якщо ви знаєте когось хто шукає роботу чи був би зацікавлений в роботі рекрутером, ви можете запропонувати нам кандидата на цю вакансію. І якщо ця людина успішно пропрацює з нами 5 місяців, ви отримаєте бонус $200.
Щоб запропонувати свого кандидата, надішліть, будь ласка, його/її контакти чи резюме на uajobs@vitaver.com