Q&A
Питання та відповіді
V&A – компанія з 30-ти річним досвідом у бізнесі рекрутингу. Наші клієнти – урядові організації, приватні та публічні корпорації США, для яких ми знаходимо професіоналів відповідно до їхніх потреб, у таких сферах, як: IT, продажі, маркетинг, фінанси та інші.
Компанія отримує свій прибуток, якщо кандидат, якого підібрала компанія, найнятий на роботу клієнтом. Клієнтами V&A є UTC Aerospace, Eaton Corporation, Orbital ATK, Arconic, Raytheon, Moffitt Cancer Centers, NextEra Energy Resources, City of Miami, Florida Department of Management Services та багато інших.
В Україні компанія працює з 2005 року.
Частина команди, що знаходиться в США займається залученням та обслуговуванням клієнтів , їх задачею є будувати прямі бізнес-відносини з клієнтами компанії та повідомляти про нові замовлення (вакансії) рекрутерам та їхнім асистенитам.
Компанія також має понад 50 незалежних консультантів у США, які працюють за контрактом над різними проектами наших клієнтів.
Українська команда компанії – це понад 40 рекрутерів, асистентів рекрутерів та адміністративного персоналу, які працюють дистанційно з різних куточків України.
• Детальний аналіз клієнтських вакансій;
• Додатковий аналіз компанії-клієнта для повного розуміння умов, посадових функцій, обов’язків та вимог;
• Відбір усіх кандидатів, які відповідають замовленню клієнта на відкриту вакансію в онлайн базах резюме та соціальних медіа, що надає V&A;
• Додавання профілів кваліфікованих кандидатів до власної бази даних (ATS) V&A для того, щоб рекрутери могли їм телефонувати;
• Моніторинг статусу своїх кандидатів, вивчення відгуків про них від рекрутера та керівника групи та відповідне коригування пошуку для знаходження більш кваліфікованих кандидатів;
• Допомага рекрутеру у підготовці профілю кандидата, для того, щоб представити його клієнту відповідно до формату замовлення;
• Участь у індивідуальних сесіях із керівником групи. Ви завжди матимете підтримку свого керівника та тренерів, які завжди готові надати відповіді на будь-які питання та додаткові тренінги;
• Участь у програмах постійного розвитку, вдосконалення пошукових навичок, розумінні індустрії, посадових вимог та інших навичок.
• Детальний аналіз клієнтських вакансій;
• Додатковий аналіз компанії-клієнта для повного розуміння умов, посадових функцій, обов’язків та вимог;
• Дзвонити кандидатам, яких обрали асистентами;
• Донести кандидату деталі про Клієнта та вакансію;
• Перевірити зацікавленість кандидата у запропонованій йому вакансії, відповідність досвіду роботи, навичок та знань;
• Зворотній зв’язок зі своїми асистентами щодо кваліфікації обраних ними кандидатів, з метою допомогти їм відкоригувати пошук та надати більш кваліфікованих кандидатів;
• Підтримка зв’язку з кандидатами протягом всього рекрутингового процесу, та інформування щодо їхнього статусу у клієнта;
• Допомога у призначенні майбутньої співбесіди та підготовці до співбесіди з клієнтом;
• Участь у індивідуальних сесіях із керівником групи. Ви завжди матимете підтримку свого керівника та тренерів, які завжди готові надати відповіді на будь-які питання та додаткові тренінги.
• Участь у програмах постійного розвитку, вдосконалення пошукових навичок, розумінні індустрії, посадових вимог та інших навичок.
Рекрутери повинні проводити у телефонному режимі 5 годин щодня, 25 годин щотижня. Телефонний режим включає час очікування на лінії, голосові повідомлення та розмови з кандидатами.
Наш процес відбору складається з телефонної співбесіди з корпоративним рекрутером, групової телефонної співбесіди з 2-ма представниками менеджменту і співбесіди з нашим корпоративним психологом.
Зазвичай прийняття рішення займає один робочий день.
Якщо ви успішно пройшли обидві співбесіди, ми вишлемо вам нашу пропозицію та договір про надання послуг для підпису на електронну пошту. Договір дійсний протягом одного року та автоматично поновлюється на наступний рік, окрім випадків розривання угоди однією зі сторін.
Програма тренінгу V&A є доволі інтенсивною, оскільки вона покликана навчити основним навичкам нової професії з нуля.
Тренінг складається з читання, відео- та аудіо матеріалів, великої кількості практичних завдань, які супроводжуються індивідуальними заняттями з тренером, а також, груповими телефонними сесіями з іншими членами команди. Всі матеріали та завдання є доступними у системі управління навчанням (LMS) компанії.
Тренінгова програма для асистентів рекрутерів розрахована на 4 тижні. Для завершення програми потрібно пройти такі тренинги, як: “Професійна орієнтація” та “Навички пошуку”.
Для рекрутерів програма тренінгу розрахована на 1.5-2 місяці. Включає наступні модулі: “Професійна орієнтація”, тренінг “Навички пошуку”, практика cорсингу не менше 30 днів, та тренінг безпосередньо в рекрутингу.
Вся тренінгова програма проводиться онлайн під керівництвом постійних тренерів V&A.
Перший день тренінгу рахується як перший робочий день у компанії.
Ми виплачуємо заробітну плату під час тренінгу, у випадку продовження роботи в V&A.
Це дистанційна робота з повною зайнятістю. Ми пропонуємо різні зміни (всі години вказані за київським часом):
• 15:00-00:00 (що є нормованим робочим часом в США: 8:00-17:00)
• 16:00-01:00
• 17:00-02:00
• 18:00-03:00
• 19:00-04:00
• 20:00-05:00 (тільки для асистентів HR-менеджера)
• Вихідні та святкові дні (години визначаються за вашим бажанням) доступно лише асистентам рекрутерів.
Кожна зміна – це повний 8-ми годинний робочий день та 1 година обідньої перерви.
Ми використовуємо програму, яка робить скріншоти з робочого столу співробітника протягом робочого часу. Лише ви повністю контролюєте програмне забезпечення на вашому комп’ютері. Ви можете вмикати та вимикати програму за власним бажанням. Програма повинна бути ввімкнена протягом робочого часу, адже ми виплачуємо заробітну плату тільки за час, який ми можемо прослідкувати.
Компанія проводить виплату у повному обсязі, в долларах США, протягом перших 5 робочих днів кожного місяця банківським переказом на рахунок співробітника.
Заробітна плата та соціальний пакет, які пропонує компанія, включають:
• Базову ставку в доларах США, протягом перших 5 робочих днів щомісяця, переказом коштів на банківський рахунок в іноземній валюті. Ми співпрацюємо з будь-яким банком, окрім банку Аваль;
• Бонуси для асистентів рекрутерів за кожного працевлаштованого кандидата;
• Комісії для рекрутерів за кожного працевлаштованого кандидата;
• Щомісячна оплата інтернету;
• Оплачувані відгули (доступні після успішного завершення тренінгу);
• Оплачувана відпустка (доступна після 6-ти місяців роботи в компанії);
• Тренажерна зала, обіди з колегами, компенсація податку, страховки тощо;
• Додаткові деталі щодо виплати соціального пакету можна отримати після першої співбесіди у компанії.
Ми підписуємо контракт з нашими співробітниками, згідно з яким вони працюють в якості незалежних консультантів. Як одна з позицій соціального пакету, ми компенсуємо податок, після отримання всіх необхідних для цього документів.
Ні, компанія не має офісу в Україні. Офіс знаходиться в США.
Вся наша українська команда працює дистанційно. Члени команди, що живуть в містах неподалік один від одного можуть зустрічатися раз на два тижні коштом компанії, на сніданок, обід чи вечерю в позаробочий час.
Також, щороку ми збираємо всю українську команду у Києві. Додатково, ми проводимо ділові зустрічі у Києві, куди ми запрошуємо деяких співробітників, в залежності від потреб компанії; інші можуть приєднуватися з власної ініціативи, щоб запропонувати ідеї щодо розвитку компанії.
Нові члени української команди, зазвичай, запрошені на найближчі зустрічі в Києві, для того, щоб познайомитися зі своїми колегами на початку їхньої кар’єри у компанії.
Так, всі члени української команди працюють дистанційно, повний робочий день, з понеділка по п’ятницю з 15:00 – 00:00 (якщо інше не передбачено договором). Проте – це не фріланс робота.
Ні. Всі вакансії, які ми пропонуємо – це повна зайнятість, 8 годин на день, 5 днів на тиждень. Крім того, сумісництво в V&A та іншій компанії суперечить умовам трудового договору з V&A.
Ні. Ми не наймаємо студентів денної форми навчання на вакансії повної зайнятості.